Totaal aantal pageviews

dinsdag 13 november 2018

Late wandeling

Gisteravond ging ik nog even wandelen.
Ik had het de hele dag druk gehad,  met van alles en nog wat, in huis. Stond om zes uur al soep te maken. Als ik af en toe eens naar buiten keek, was het aan het regenen,  de hele dag.
In wandelen had ik echt geen zin en al helemaal niet in 10.000 stappen.
Maar ja, ik vind wel dat het moet en ik voel ook dat het goed voor me is.
Om vijf uur bleek het droog te zijn, dus ik gaf mezelf een flinke schop. Ik ging alsnog.
Mijn man was zo lief om gezellig mee te gaan.
We werden beloond, groots  beloond mag ik wel zeggen.
Het was echt schitterend.
Zomaar, op drie minuten lopen van ons huis. Als ik niet gegaan was, had ik dit dus niet gezien.
Tien minuten later was het echt helemaal donker. Alleen heel ver weg zag je nog een klein beetje gekleurde lucht. Dat ging heel snel.
Daarna was het gewoon een wandeling in het donker, niks aan. Voortaan toch maar weer 's morgens wandelen en 's avonds een klein stukje om de zonsondergang te zien!


23 opmerkingen:

Kitty zei

En dat is dus helemaal gratis he.... wauw!

Bertiebo zei

Ja en zo dichtbij!

Jeanne zei

Schit-te-rend!!

Elizabeth zei

Ik liep dan gisteren om die tijd niet buiten, maar zag die prachtige lucht ook...
Het ochtend-en avondlicht vind ik beide schitterend!
Wat goed van je om elke dag een stuk te lopen, dat zou ik ook moeten gaan doen.
Groetjes, Elizabeth

klaproos zei

fantastisch mooi Bertie

Lot zei

Ik hoef er niet eens voor naar buiten, het speelt zich voor mijn ogen af als ik op mijn vaste stoel zit. Bijna elke dag maak ik wel een foto omdat die net even anders was dan gisteren

Judy zei

Dat is nog eens een cadeautje!

Els04 zei

wow!!!

sjannesblog.com zei

Prachtig!

pourquoi pas ??? zei

Cadeautje van de natuur noem ik dat.

Mevrouw W. zei

De natuur beloonde je omdat je er toch nog op uitging ;-)

Nietzomaarzooo zei

Zou bijna ook naar buiten willen. :)

mar zei

Mooie foto.

Marlou zei

Hey Bertiebo!

Wat een prachtige beloning van de zon.
Ik heb het wel gezien, achter een paar huizen, maar je moet echt even de deur uit om het te gaan bewonderen.
Vandaag doe ik dat!!

Dag!
Groetjes van Marlou

.

Anoniem zei

Wat een prachtige beloning!

Ferrara zei

Om stil van te worden.

schrijfselsvanmij zei

Wat een kleurenpracht!

Neeltje zei

Prachtig!

Marthy zei

Een traktatie, noem ik zoiets.

Emie zei

Ook wij liepen om dat tijdstip gisteren te wandelen. Overal stonden mensen foto's te nemen, zp prachtg was het.

Sjoerd zei

Ik ga toch voor een zonsopgang... dan heb ik nog wat van de dag.

Ineke zei

Dat was genieten, wat een plaatje!!!

Alet Venhuizen zei

Zijn jullie achteraf blij dat jullie toch gegaan zijn. Prachtig die lucht!