Totaal aantal pageviews

donderdag 18 mei 2017

Bloemen en postzegels

Ik houd van bloemen...

en ik houd van bloemen zaaien. De moestuintjes van AH zijn echt aan mij besteed. Ik had er door de vakantie dit jaar maar zes, maar die worden gekoesterd.
Ik houd ook van postzegels. Niet om ze te verzamelen, maar wel om ze te bewonderen. Ik vind het altijd zo knap. Zo veel moois op zo'n klein oppervlak.
Dus als ik een berichtje krijg van Post. nl , dat er postzegels zijn voor speciale momenten en dat je bij een bestelling geen verzendkosten hoeft te betalen en dat je er bovendien twee zakjes bloemzaad bij krijgt, dan ga ik in ieder geval even kijken wat dat voor postzegels zijn.
En ik vond ze zo leuk dat ik ze bestelde.
Dat gaat me vier zakjes bloemzaad opleveren en twintig leuke postzegels.

En een hele tuin vol bloemen natuurlijk!

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuke postzegels. En je tuin wordt er beter van, leuke combinatie. Ik ga eens kijken of ze die zegels hier ook hebben.

Onliemie zei

Whow hoe leuk! In België heb ik nog nooit zo'n mooie zegels gezien! Tof!

In de weer zei

Een heel leuk aanbod, begrijpelijk dat je dat niet voorbij laat gaan. Ageeth van het blog ogenzalf gaf een paar blogjes geleden ook al een postzegeltip. Alletwee bedankt.

Jeanne zei

Zijn dat postzegels? Lijken wel stickers. Leuk op een brief!

Marthy zei

Gisteren Franse postzegels gekocht, niet zo mooi als die van jou. Die eeuwige Marianne erop. Maar vandaag allerlei bloemen gezaaid in de moestuin. Vol verwachting...

Mirjam Kakelbont zei

Zijn dat postzegels?! Ongelofelijk. Zulke vrolijke heb ik nog niet eerder gezien. Ik zou ook helemaal los gaan als ik er ook nog bloemzaad bij kreeg. Kan me ook vergapen aan rijen zakjes bloemzaad in de rekken bij een tuincentrum. Mijn man moet me altijd meesleuren (-:
Lieve groet.

Alet Venhuizen zei

De postzegels zijn echt vrolijk en mooi. Zou ik ook zeker gekocht hebben!