Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 mei 2017

Daar zijn de kleinkinderen weer!

'Had je de kleinkinderen niet heel erg gemist nu je zo lang weg was?'
Nee,dat viel heel erg mee. Ik sta er zelf van te kijken.
Zoals ik al vertelde, stuurden de kinderen foto's en filmpjes van hun kinderen en die bekeek ik vaak, dat wel.
Wat ik wel moeilijk vond, was dat Odin behoorlijk ziek is geweest en dat we niets konden doen. Tja...

Maar toen we terug waren, zijn we vrij snel naar Amsterdam en naar Den Haag gereden. Ze moesten heel even wennen, maar ze kenden ons nog.
Odin was gelukkig flink opgeknapt en heel erg gegroeid. Wat een lieverd hè.

Maar de kleintjes hebben ons niet erg gemist hoor.
Anna wél. Wat stond dat kind te stralen toen ze opa om z'n nek vloog. Zo lief!!!! Ik wilde dat ik daar een foto van had.
Maar deze foto's van Noor en van Jet die kiekeboe speelt , zijn ook super vind ik.



 Helemaal toen Anna er ook bij kwam.De foto's van dit drietal zijn niet door mij gemaakt, maar door hun moeder of vader.

12 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een heerlijke snoetjes. Fijn om weer met ze te knuffelen hè.

Ferrara zei

Prachtig stel en wat een heldere kijkers.

Jeanne zei

Leuke, lieve ondeugden!

Els04 zei

lief!

Matroos Beek www.beekblog.com zei

Wat zijn ze toch mooi!

Mrs. T. zei

Leuke foto's!

Marthy zei

Watheb je toch een lekker stel kleinkinderen. Pure rijkdom!

Vlimbouter zei

Prachtige snoetjes!

In de weer zei

Schatjes !

Marloeskreatief zei

Kom maar op met die kleinkinders hoor dat verveelt toch nooit ,wat een heerlijke snoeten en enige foto s

Emie zei

Ach, wat een leukerds allemaal!

Het lieve leven... zei

Ooh wat een heerlijke snoetjes hé...ik ben vast aan het voorgenieten ;);)