Totaal aantal pageviews

zaterdag 6 mei 2017

Shusaku Takaoka


Op Instagram volg ik (afgezien van mijn vrienden natuurlijk), ook AVROTROS kunst. Die laten dagelijks een foto zien van een kunstwerk en dan pikken ze er vaak iets uit dat ik toevallig heel leuk vind, of juist niet, of mooi of stom of...Soms ga ik verder kijken en soms niet.
Maar nu toonden ze een foto van werk van de Japanse kunstenaar Shusaku Takaoka. Ik vond het superleuk en ging dus verder kijken.

Nog eentje:



Hoe kom je er toch op hè. Zo grappig en goed gemaakt bovendien!

16 opmerkingen:

izerina zei

Zou de kunstenaar ook lachen, als hij aan het werk is?

Wieneke zei

Wat bijzonder. Er zijn schilderijen genoeg waar deze kunstenaar iets mee kan, denk ik.

Bertiebo zei

Vast!

Bertiebo zei

Vast!

Marthy zei

Vooral de bovenste vind ik erg goed.

Jeanette Renting zei

Wat origineel. En superleuk.

Villa Zeezicht zei

Hihi, geweldig die eerste foto! Ik moest toch écht even goed kijken ;o)

Pippa's Hus zei

Wat ontzettend grappig. XX Esther

Mirjam Kakelbont zei

Geweldig, die eerste foto! Ik dacht: ik zie iets bekends (-:
Zo ken ik iemand die het portret van het meisje met de parel met een beugel in haar mond aan de muur heeft hangen. Bijzonder vermakelijk.

Mrs. T. zei

Hahaha, echt superleuk. Ik heb ook even rondgesnuffeld op google.

In de weer zei

Ooooh, hilarisch !!!

Emie zei

Geniaal en humoristisch!

Ageeth Mooij zei

Genieten!

Els04 zei

tof!!!

Vlimbouter zei

Zo grappig! Hoe komt hij erbij?

Alet Venhuizen zei

Erg humoristisch en leuk!