Totaal aantal pageviews

vrijdag 28 september 2012

Lasagne van pannenkoeken

Nou hou ik niet zo erg van koken, maar ik ben wel af en toe op zoek naar iets lekkers, naar een nieuw recept,  iets wat we nog niet eerder aten. Dit is zo'n recept, het stond vorige week in Margriet. Lasagne van pannenkoeken met bechamelsaus, snijbiet en zachte kaas.
Dit ga ik niet maken. Origineel is het wel, maar ik vind pannenkoeken zijn pannenkoeken en lasagne is lasagne. Met beide kun je natuurlijk heel goed varieren, maar om nou lasagne te maken van pannenkoeken, dát staat me niet aan. Het is zoiets als taart van aardappelen of pasta van patat.
Er stond ook een recept bij voor pannenkoeken met citroencrème en karamel. Dat recept ga ik wel een keertje proberen. Hmmmmm!
(Iedere keer dat ik hier pannenkoeken schrijf vind ik het raar, heel raar, ben er nog steeds niet aan gewend).

1 opmerking:

bart zei

Als niemand hier een bericht achterlaat,
dan doe ik het wel. Want principen op het gebied van pannekoeken, verdiene allen lof!