Totaal aantal pageviews

donderdag 20 september 2012

La vie est belle

Zo'n bord, met zo'n zinnetje, dat valt me meteen op en niet alleen door de grootte. Maar ik wist nog niet meteen waar het voor was. Dat bleek bij een later bezoekje aan de Bijenkorf. Het is een  nieuw parfum van Lancome. (Lancome met een dakje, maar dat kan ik nu niet vinden). Tja en zo'n parfum met zo'n zinnetje, dat wil ik proberen. De verkoopster wilde graag haar verhaal kwijt. Dat dit parfum een statement is. Dat je op zoek moet naar je eigen geluk. Dat er 61 ingrediënten in zitten. Dat het ook Iris bevat en dat ging nog een tijdje door. Ik hoorde het geduldig aan en wachtte tot ze een beetje op een geurstrookje spoot. Ondertussen zag ik aan de andere kant van het pad een verkoopster van Chanel zich zelf echt van top tot teen (letterlijk) onderspuiten met Chanel. 'Da's een goeie voor haar baas', dacht ik nog. 
'Mijn' geurstrookje rook heerlijk, echt waar. Toen dat duidelijk werd deed de parfumdame ook een beetje op m'n pols en raadde me aan een rondje te gaan lopen om te kijken of het echt bij me zou passen en daarna natuurlijk terug te komen om tot aanschaf over te gaan. Ik ben inderdaad gaan lopen, maar niet teruggekeerd. Ik heb veel meer tijd nodig. Het punt is dat ik er nog nooit in geslaagd ben een geur te vinden die echt en blijvend bij me past. Vind ik wel jammer. Maar wie weet, misschien is dit het wel.
En verder vond ik nog dit filmpje van de perslancering van het parfum en dat is toch een andere wereld:

Geen opmerkingen: