Totaal aantal pageviews

zondag 16 september 2012

Mary Poppins

Ha, ik ben lekker Mary Poppins aan het (her)lezen. En het blijft leuk. Mary Poppins van P.L. Travers
Dit kleine boekje kocht ik op de Sunday Market. De plaatjes zijn zo grappig. Echt jaren zestig lijkt me. Venz had het wel goed bekeken.

Het zijn maar een paar bladzijden, snel uit dus, daarom het echte boek er maar even bijgepakt. Het soort verhaal waarvan ik denk dat het  altijd iets magisch zal hebben. Het werd geschreven in 1934.  Dat de meeste kinderen van nu waarschijnlijk alleen kennis maken met Mary Poppins door de film en de musical... ach dat maakt eigenlijk misschien wel niks uit.

1 opmerking:

Anita Willems zei

Wat grappig dat ik bij deze blogpost van jou uitkom. Mijn dochter liet me afbeeldingen zien van Mary Poppins omdat ze graag naar de nieuwste musicalfilm wil. Tussen al die afbeeldingen zie ik deze van jou. Misschien een mooi moment voor me om een exemplaar van het boek te zoeken.
Heel fijne feestdagen voor jou en de jouwen!