Totaal aantal pageviews

zondag 7 mei 2017

117 en 118

Weer kreeg ik een Roodkapje-kaart, nr. 117.
En ik vind het nog net zo leuk als toen ik de allereerste zag.
Dit Roodkapje kreeg ik van Marlies.
Vanwege de tekst op de voorkant, schrijft ze: 'voor alle dagen die verjaard zijn en voor de dagen die komen'.
Ik ken Marlies helemaal niet, maar ze volgt mijn blog, vond deze kaart en dacht aan mij.
Wat is dat toch geweldig leuk. Marlies, ik ben er superblij mee, dankjewel!
Ps. Misschien zie ik je op de weversmarkt, ik zal naar je uitkijken. 



 Ik had het stukje net geschreven en daar kwam al weer een Roodkapje.
Van Toos deze keer. Nummer 118 dus.
Toos was 'In de weer',  zeg maar.
Ze bezocht een kleine tentoonstelling over het werk van Fiep Westendorp en zag een 'reclame'kaart.
Ze zag op mijn blog dat er al twee Fiepkaarten staan, maar dat deze net weer iets anders is.
'Dus misschien toch weer een voor je verzameling. En zo niet, dan heb je toch de hartelijke groeten'.
Nou, Toos, ze past zeker in mijn verzameling. Hartelijk dank en de groeten terug.

5 opmerkingen:

Jeanne zei

Wat leuk toch om je verzameling te zien groeien terwijl je de kaarten zomaar in je 'schoot' geworpen krijgt.

Ageeth Mooij zei

Ik vind je verzameling zo leuk! Ook dat mensen aan je denken.

miekequilt zei

Wat een leuke kaarten weer. Ik blijf voor je kijken. Het is dus handig dat je ern linkje naar je verzameling hebt. Kan ik altijd kijken of je een bepaalde kaart al hebt.

lien zei

Wat leuk! Ik verzamel ze ook, heb er alleen nog niet zoveel, een stuk of 30 denk ik! Maar wel uit verschillende landen en een echt oudje! Leuk hoor, bij dubbele zal ik aan je denken!

Mrs. T. zei

Wat een prachtige verzameling. Het werk van Fiep is natuurlijk altijd goed.