Totaal aantal pageviews

dinsdag 17 december 2013

Koud??

Beste Bettie,



Van harte gefeliciteerd! Door met jouw tip deel te nemen aan de online actie op www.CrystalClear.nl heb je een fantastisch weekend in een verhuuraccommodatie op een kwaliteitsvakantiepark van Ardoer* gewonnen. 

 In het de winter van 2013 of het vroege voorjaar van 2014 (tot eind maart) geniet je buiten de vakantieperioden van een weekend (vrijdag t/m maandag) op één van de Ardoer parken, namelijk

In een scheepshut op Vakantiepark De Haeghehorst in Ermelo!
Dat wordt genieten van een paar extra dagen winterse rust! 


Yes Yes Yes, ik heb een weekendje weg gewonnen. Hoe leuk is dat. Van alles wat een mens kan winnen, wil ik het allerliefst een reisje winnen. Echt het allerliefst. Nou en dit is toch een reisje of niet soms. 
Maar ik ga wel van tevoren goed informeren of er verwarming is. Want die winterse rust, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar een scheepshut, op een camping, in januari? 

4 opmerkingen:

Stins zei

Dat klinkt wel als een hele leuke prijs in eerste instantie... ;-)
Hoop van harte voor je dat het een lekkere warme scheepshut is!

Nanos zei

Van alle gemakken voorzien, kijk maar op de site van die camping. :-)

Wieneke zei

Dat is leuk, zeg. Lekker dwalen op de Veluwe is in elk jaargetijde geweldig. Kun je niet de website checken of op Zoover.nl kijken voor recensies?

Jacqueline zei

wow wat leuk. Ik weet zeker dat het aan jullie besteed is deze prijs.