Totaal aantal pageviews

zondag 29 december 2013

Senior

Pats, boem, soms komt er zo ineens iets heftig bij me binnen.
Dat was namelijk toen dit blad arriveerde: Senior.
Ondertitel: magazine voor ouderen binnen de FNV
Een magazine voor ouderen!!!!
Ik voel me niet oud  en ben ook nog tamelijk actief en fit gelukkig.
Maar toch... ik ben een oudere binnen de FNV. Want ik krijg hun magazine en dat zou ik vast niet krijgen als ik nog geen oudere was.
Nou ja, het zij zo.
Zien jullie trouwens wie de senior op het voorblad is?
Vroeger had ik hier een spelletje, dan liet ik de mond van een bekend iemand zien en dan kon er geraden worden.
Met ogen lijkt me makkelijker en er is ook nog wel veel van 's mans hoofd te zien. Dus? 


4 opmerkingen:

Madelief Weideveld zei

Oei, dat lijkt me ook heftig. Zomaar vlak na Kerst......maar Herman van Veen verzacht de pijn toch een beetje ;-)? Ik kijk altijd naar de zuil die Max laat zien. Die met al die woorden....dan vind ik 'voor de actieve vijftig plusser' al heftig.
Ik wens je een heerlijke dag!
Madelief.

Ambela zei

oooch ja,we willen allemaal oud worden maar niemand wil het zijn.
Begrijp het. Ik vond het al moeilijk toen ik opeens overal werd aangesproken met mevrouw!

Juffrouw Waardvleugel zei

Herman van Veen.
... FNV?... Nog lid vanaf het werkzame leven?

Karin zei

Oh ja, die monden van jou Betty, ik was ze helemaal vergeten. Ik vond dat altijd erg leuk! Deze ogen zijn niet zo moeilijk te raden: the good old (?!) Herman van Veen!
groet Karin