Totaal aantal pageviews

zaterdag 14 december 2013

Vrolijkerd

'Weet u zeker dat u deze 1089 items wilt verwijderen?' informeert mijn computer. En ja, dat weet ik zeker, heel zeker zelfs.
Ik ben bezig met het uitzoeken van mijn foto's. Heel veel werk, want ik maak ook heel veel foto's. Ik wil het georganiseerd hebben. Het zat allemaal wel een beetje gesorteerd hoor. Deze foto bijv. zat in het mapje Beijing, 1 mei 2010. Maar in dat mapje zaten 242 foto's, alleen genummerd. Wat ik nu doe is eerst een heleboel foto's verwijderen.  Niet goed of toch niet interessant genoeg, of zelfs vergeten wat het was.
En ik wil er in plaats van nummers titels bij hebben. Zodat ik het allemaal makkelijker en zeker leuker kan terugvinden.
Veel werk dus, maar ook leuk, zeker nu ik ben toegekomen aan de vakantiefoto's. Ik ben gewoon weer even terug. In dit geval in Beijing. Deze vrolijkerd had alleen een nummer. Nu zit hij in een mapje 'Mensen in China' met als titel 'Vrolijkerd'.
Ik ben al vanaf zeven uur vanmorgen bezig en nu ga ik even breien, uiteraard geïnspireerd door deze vrolijkerd!

2 opmerkingen:

Bernardine zei

Wat een klus, om al je foto's te sorteren!
Deze man is zeker grappig. Zou hij ooit te weten komen dat hij op het wereldwijde web staat? :-)

Bertiebo zei

Ha nee, dat denk ik niet. Maar ik weet zeker dat hij het goed gevonden zou hebben!