Totaal aantal pageviews

dinsdag 13 januari 2015

Stuur een foto

Els is weer terug. Met Stuur een Foto.
Verder was ze niet weg natuurlijk.
Na een lange afwezigheid bedenkt ze weer iedere week een thema en kun je jouw foto, die binnen dat thema past, laten zien. Anderen doen dat ook en die foto's kun je dan bekijken. Leuk en inspirerend.
Vorige week was ik ziek en vergat ik het, maar nu ben ik er weer bij.
Het thema is Straatmuziek. Was even zoeken in mijn 'ahum' archief. Ik wist wel dat ik niet veel over dit thema heb. Maar deze dus wel. Afgelopen zomer gemaakt in Brugge, België.


Hij maakte er een hele show van, deze meneer, waar het publiek graag naar bleef kijken. Leuk oud orgeltje ook. 
Tja en als je nu geen straatmuziekfoto hebt, kun je er misschien eens op uit gaan. In mijn woonplaats staat iedere zaterdag een draaiorgel. Als je wat geld in het bakje doet, krijg je een dropje. Eigenlijk best een  leuk idee om daar eens te gaan fotograferen.
Stuur een foto vind je hier: klik

3 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

Je nieuwe banner (of header, hoe heet dat ding bovenaan je blog nou weer) is mooi, Bettie !!

Jolande zei

Mooie foto.
Ik moet ook nog een foto insturen.

Chantal zei

je foto met vooral de quote is heel mooi