Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 januari 2015

Wat ik ook nog even wil zeggen...

... is dit:
de nieuwste truc van mijn wasmachine is zo mogelijk nog irritanter dan de vorige. Namelijk dat als ik nu mijn hoeslakens was, met de kussenslopen en de twee dekbedovertrekken, aangevuld met nog wat klein spul, dat dan alles in een van dekbedovertrekken blijkt te zitten als de was klaar is. Alles hè en dat is dan zo'n grote bol geworden, dat ik die er maar nauwelijks uit kan krijgen.
Waarom, waarom? En wat kan ik er aan doen?

12 opmerkingen:

Anita Willems zei

Oh ja, grúwelijk irritant. Bij mij gebeurt dat ook. Ook in de droger, zodat de boel niet droog is.
Mijn enige oplossing is om slopen en onderlaken apart te wassen van de hoes.

Ingrid Orens zei

Hééé dat heb ik ook !! Ambetant hé...

Marloeskreatief zei

Ha haa ......misschien stelt het je gerust maar dat heb ik ook ,inderdaad super vervelend!!!!!!

Stins zei

Uh ja, die truc kent onze machine ook helaas...;-)
Ik doe het net zoals Anita, apart wassen.

Wieneke zei

1. Huishoudster in dienst nemen.
2. Lakens naar de stomerij brengen
3. De open kant van de hoeslakens even met een paar veiligheidsspelden aan elkaar zetten.

Kiest u maar :-)

KnutzEls zei

Ik was de onderlakens inderdaad apart. De dekbedhoezen vouw ik (enigszins netjes) op en dan is het een stuk minder. Maar het blijft een huishoudraadsel en heel vervelend.

Onliemie zei

Mijn wasmachine kan dat ook!:-))

Mirjam zei

Ik heb knoopjes aan het uiteinde van mijn dekbedhoes zitten en die doe ik allemaal dicht als de boel in de was gaat. Nooit meer zit-ie vol. Het is wel even werk elke keer, maar dan heb je niet die irritaties...
Ik wens je een heel fijne dag,
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Herkenbaar probleem, Bettie! Je kunt klittenband langs dat keelgat naaien, dat heb ik gedaan en dat werkt. Of je kunt drukkers inslaan, dan hoef je niet te naaien ;-).

Unknown zei

KeeRgat, natuurlijk!

Marga zei

@ Ingrid: wat een heerlijk woord: ambetant! Wat heb ik dat lang niet gehoord / gezien!

Ineke Jonker zei

Misschien de kleine dingen in een waszak of juist in één van de slopen.
succes