Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 maart 2016

Moestuintjes

Hoera, ze zijn er weer: de moestuintjes van Albert Heijn.
Slimme reclamejongens hoor daar, er is altijd wel iets om voor te sparen.
Ik had voor ons zelf geen messen of glazen nodig, maar ik heb hard gespaard voor verschillende gezinsleden.
De Eftelingzegels komen wél van pas. Nog niet voor onze kleinkinderen, maar wij vinden zelf een dagje Efteling ook zooooo leuk.
En de moestuintjes zijn het allerleukst. Ik heb er nu twee. Voor watermeloen en voor rode biet. We hebben een hartstikke mooie bak in de tuin, dus straks overplanten zal geen probleem zijn.
Maar eerst maar eens die kleine zaadjes zien opkomen. Dat vind ik geloof ik nog het allerleukste. Iets in de grond stoppen en dat er dan wat uitkomt...

7 opmerkingen:

Tineke zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Els04 zei

tof he!

Jolande zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Villa Zeezicht zei

Haha, ik doe dit jaar voor het eerst mee! Na jarenlang tussen de 300 en 200 vierkante meter moestuin te hebben gehad, waren die kleine potjes echt niet mijn ding. Maar dit jaar ga ik voor het eerst wél met die kleine potjes prutsen ;o) En.. ik geniet er net zo veel van! Slimme jongens bij de AH... inderdaad!

Pippa's Hus zei

Zaadjes zijn zo leuk, van niets iets zien worden!
Ik vind de dame en heer op de foto ook heel erg leuk!
XX Esther

Ageeth Mooij zei

Ik vind het zo'n leuke actie!

In de weer zei

Leuk, gisteren ook gezaaid met kleinzoon en dochter. Broccoli, andijvie en boontjes. Ze kijken ze nu al de grond uit.