Totaal aantal pageviews

vrijdag 4 maart 2016

Paraplu

Het is al een beetje donker, maar als je goed kijkt,  dan zie je mijn nieuwe paraplu.
Nou nieuw... Ik kreeg hem met Sinterklaas.
Dat was omdat ik toen een stukje had geschreven over zo'n boekje waarin allerlei overbodige handigheidjes staan, die je kunt bestellen.
Ik schreef over een aantal merkwaardige zaken in die folder. De bewegingdetecterende kat staat me nog voor de geest en dus ook een paraplu met een sterrenhemel. Ik maakte het een beetje belachelijk.
Tja en mijn kinderen blijken dus toch wel eens op mijn blog te kijken, dus toen kreeg ik deze plu!
En ik vind hem fantastisch. Hij gaat, door een druk op een knop, licht geven. Je ziet hier het groene licht, maar het kan ook rood zijn of blauw. Het wisselt. Echt zo leuk.
Ik was helemaal beledigd toen ik er laatst mee in Amsterdam liep en niemand, maar dan ook niemand het zag.
Maar toen ik deze foto liet maken, liepen er een paar mensen langs die het wel zagen en hem ook vreselijk leuk vonden.  Bovendien is hij hartstikke stevig en klapt niet meteen om bij het eerste het beste windje.
Echt, ik loop er voor mijn plezier mee. In de schemering of in het donker. Als het regent natuurlijk
En ik kan hem uitzetten en dan is het gewoon een keurige, zwarte paraplu.

15 opmerkingen:

Vlimbouter zei

En nog veilig ook, want zo word je door de automobilisten goed gezien in het donker!

Wieneke zei

Nog nooit gezien. Ik vind hem geweldig. Maar ja, als het donker is én het regent dan zijn de passanten meer met zichzelf bezig dan met jouw plu ;-)

mien zei

Nu nog bijpassende kaplaarsjes...

Els04 zei

cool!

Ria A.-S. zei

Leuk! Dat kleurige spreekt mij meer aan dan het keurige....

miekequilt zei

Super! Als ik je had gezien, had ik je zeker aangesproken , want hij is echt leuk.

Jeanne zei

Wat handig, waar koop je die?

Pippa's Hus zei

Ik ben niet zo'n held en spreek mensen niet zomaar aan. Maar ik zou zeker naar je kijken!
XX Esther

Anoniem zei

Kijk, daar hou ik als fietser nu heel erg van, dat de wandelaars goed zichtbaar zijn. Vooral als ze op het fietspad moeten (hard)lopen.
Een prachtig cadeau!

Ageeth Mooij zei

Super, feest wanneer het regent!

In de weer zei

Geweldig, nog nooit gezien. De afgelopen dagen kwam hij goed van pas.

Marloeskreatief zei

Vind hem ook fantastish.

Villa Zeezicht zei

Hihi, nog nooit eerder gezien ;o) Maar wat een hilarisch ding zeg! Daar zou ik beslist mee willen rondlopen!

Marthy zei

Hartstikke leuk!

Katrien zei

Zeker leuke plu.