Totaal aantal pageviews

zaterdag 17 juni 2017

Nu echt helemaal klaar

Zie je wat een verschil het maakt.
Mijn lap die er wat smoezelig en verfrommeld uitzag is nu echt helemaal klaar.
Klaar om te worden opgehangen, al weet ik nog niet waar en al kan het, in mijn geval, nog wel een tijdje duren voor ik dat wél weet.
Tijdens het werken er aan, vond ik haar eigenlijk helemaal niet meer zo mooi. Ik zag niet meer waarom ik dit gekozen had.
Maar nu, ja, nu zie ik het weer.
Mooi ingelijst (een rib uit mijn lijf trouwens) weet ik weer precies waarom ik haar mooi vond en vind!
En ik heb respect voor de lijstenmaker.


15 opmerkingen:

Alet Venhuizen zei

Prachtig hoor. Daar ga je wel een mooi plekje voor vinden. Fijn weekend daar!

KnutzEls zei

Wat een beauty! Daar vind je vast en moie plek voor.

miekequilt zei

Hij is prachtig! Die lijst is zijn geld wel waard en je werk blijft er mooi in.

Matroos Beek www.beekblog.com zei

Prachtig van kleur en ook de figuurtjes erin. Een waar kunstwerkje. Je mag er fier op zijn!

Kitty zei

Mooi! Past goed bij je groene bank :) Inlijsten is een vak apart he?

Wieneke zei

Prachtig geworden. Ja, als het ingelijst is, dan zie je pas goed hoe mooi borduurwerk is.

schrijfselsvanmij zei

Mooi hoor! Ik moet nog altijd een borduurblogje schrijven bedenk ik me .....

Jeanne zei

Je hebt eer van je werk!

In de weer zei

Moest hij niet in de buurt van jullie nieuwe bank ?

Neeltje zei

Kunstwerk hoor! Prachtig!

Marthy zei

Vakwerk!

prentje zei

Wow. Respect voor jou!

Sjoerd zei

Dat heb je mooi gemaakt...

Ageeth Mooij zei

Ondanks de hoge kosten, is het inlijsten zeer de moeite waard. Zeker met zo'n knappe lap!

Mirjam Kakelbont zei

Prachtig! En een heerlijk werkje om te doen. Je mag trots zijn op het resultaat.