Totaal aantal pageviews

vrijdag 23 juni 2017

Veldzicht

Veldzicht... we huurden deze week een huisje in Groede (Zeeuws-Vlaanderen).
Het huisje heet Njord, maar het terrein  heet Veldzicht. En dat is precies wat je krijgt: Veldzicht!



Zicht op de  kerktoren die op de markt van Groede staat, krijg je er zomaar bij.
Het huisje is ideaal en heeft alles wat een mens nodig heeft.
Het is hier zo stil en zo mooi.
Het strand, waar het zelfs afgelopen zondag met die hitte nog rustig was, is schoon en niet ver. In mijn geval op dit moment jammer genoeg te ver om te lopen. Maar fietsen gaat heel goed. Prima te bereiken dus.

Nou hebben we hier al veel vaker gelogeerd, Ik denk misschien wel een keer of zes en het verveelt nooit.
Helaas staat het terrein met het grote huis en de vier huisjes te koop.
De lieve eigenaren willen zelf gaan reizen, zijn ook al wat ouder en moeten er hard aan werken. Het is een groot terrein
Voor deze mensen hoop ik dat het snel lukt, maar ik ben wel een beetje bang voor de konsekwenties. Enfin, dat zien we dan wel weer.


13 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk naar Zeeland. Een prachtige provincie on vakantie te vieren. En hopelijk valt de verkoop goed uit.

Matroos Beek www.beekblog.com zei

Je zat op twee kilometer van mijn deur Bettie! Ja, mooie plek hé. Ik hoop dat er vlug een koper komt die dit prachtige logement kan verder zetten.

Marloeskreatief zei

Mooie plek

Neeltje zei

Prachtige plek!

Anita Willems zei

Wat een prachtige plaatjes! Mooi uitzicht.

Marlou zei

Hoi Bertiebo...

voor jou hoop ik, dat de nieuwe eigenaren er net zo zuinig op zijn en het gewoon weer willen verhuren!
Wat een uitzicht... my oh my! Daar zou ik ook niet genoeg van krijgen... Prachtig!
En zo Hollandsch...

Dagdag!
Heb het goed dit weekend!
Marlou

.

Vlimbouter zei

Wat een leuke vakantieplek! Genieten jullie maar volop!

izerina zei

Wat heerlijk,een rustig strand.

Sjoerd zei

In Groede ben ik ook ooit eens op vakantie geweest. Op een camping net achter de dijk.

Marjan zei

Ja,ik zie het: je bent nog niet thuis *Ü*.
Spannend of deze mooie plek voor jullie volgend jaar ook weer beschikbaar is. Hopelijk gaat de nieuwe eigenaar er nee door! Vooralsnog maar éxtra genieten van het Veldzicht.
Groetjes weer

Els04 zei

mooi dat zicht!

Marthy zei

Genieten in dat mooie Zeeland.

Jeanne zei

Mooie foto's. We hebben vage plannen om van de zomer weer eens naar Groede te gaan. Een paar goede vakanties daar doorgebracht. Nu wil ik er zeker heen!!