Totaal aantal pageviews

zondag 17 december 2017

Inleverattentie

Inleverattentie


Uw pasnummer: 62609689458

Beste bibliotheekgebruiker L van de GRIEND,
De uitleentermijn van onderstaande titel(s) loopt bijna af. U kunt verlengen, mits het maximaal aantal keren nog niet is bereikt, en de titel niet door een andere lener is gereserveerd.

Hunkering : roman Hunkering : roman
Boonzaaijer, Maria
Inleverdatum: 17-12-17
Exemplaarnummer: 10000039571909

Zien we u snel weer in de bibliotheek?


 Wat is dat toch allemaal handig he tegenwoordig in de bieb. Of eigenlijk thuis, want dit berichtje kreeg ik gewoon per mail. Bracht het meteen terug, want ik vond er niks aan. Daarom had ik het ook apart gelegd, maar zo apart dat ik er niet meer aan dacht. 
Dus dat zou in vroeger tijden een boete hebben betekend. Iets waar ik echt een hekel aan had, want volkomen onnodig.
Nu gebeurt met dat dus niet meer. Weer zo'n service van de bieb. 
Wat zou ik zonder bieb moeten? 

13 opmerkingen:

izerina zei

Geen bieb in de buurt is echt saai. Ik ga tegelmatig maar eigen boeken herlezen.

izerina zei

regelmatig

miekequilt zei

Goede service! Hopelijk ben je met een ander, leuker boek bezig.

Wieneke zei

Ja, zo gaat het hier ook. Superhandig klantvriendelijk systeem.

Fien. zei

Helemaal mee eens. Ook het reserveren is handig.

Sjoerd zei

Eigenlijk zouden ze de boeken ook nog moeten komen halen en brengen op verzoek...

Saralien zei

Super fijn die reminder. En tóch weet ik steeds een boete op te bouwen, met 10 cent per dag gaat het hard als je het een keertje vergeet....

Happy Earl Grey zei

Wij hebben een prachtige bieb, maar toch lopen de bibliotheken slecht en wordt er te weinig gelezen door kinderen. Jammer, want wat is er nou lekkerder dan wegdromen in een boek.
Groetjes El

Vlimbouter zei

Online verlengen en reserveren vind ik super-uitvindingen. Ik maak er gretig gebruik van.

Mrs. T. zei

Ik ben echt al jaaaaaaaren geen lid meer van de bieb.

mirjam kakelbont zei

Lang leve de bieb! Je kan moeilijk alle boeken die je wilt lezen, aanschaffen...
Sinds een jaar zit onze bieb in het centrum van het dorp. Ideaal.
Groetjes ♥

Els04 zei

ja!

Marga zei

Helaas is de bieb hier in Tholen gesneuveld in de bezuinigingswoede! Idioot vind ik dat! (Ik blijf maar netjes in mijn post, anders wordt ie misschien verwijderd!)