Totaal aantal pageviews

zondag 25 september 2011

Hoe bestaat het?

Gisteren vroeg Albertine waarom mijn e-mailadres niet klikbaar was. En ik antwoordde dat ik geen idee had waarom en ook geen idee over wat ik er aan zou kunnen doen. In het begin werkte het wel. Ik kon trouwens ook al een poosje niet meer linken naar een andere site. En de gekleurde letters die ik altijd bij het Kleintje Crypto gebruikte waren ook weg. Allemaal niet ernstig, wel een beetje vervelend.


Het is of ze het gelezen hebben bij Blogspot, want vandaag werkt alles weer. Hoe bestaat het?

2 opmerkingen:

rob alberts zei

Mooi deze snelle reactie van blogspot.
Op mijn laptopje of met mijn internet werkt het lezen en reageren bij blogspot eigenlijk niet, haperen en weigeren.
Maar wat zit ik te zeuren, het weer is geweldig! Het lijkt wel een inhaalweekend voor de verregende zomervakantie.
Vrolijke zomergroet

Kitty zei

Je komt vast nog wel vaker verrassingen tegen bij blogspot. Ik volgde net plotsklaps geen blogs meer... ga ik eruit en weer erin.... heb ik ze weer (snappie?).