Totaal aantal pageviews

dinsdag 24 april 2012

Voorjaarskrans

Een krans! Ik maak een krans! En wat is dit een mooie manier om al die lapjes te gebruiken die ik had gekregen van Lidwien.

De krans is nog niet klaar hoor. Hij moet nog voller en er moet nog een mooi ophanglint aan.
Maar ik word er nu al helemaal vrolijk van en dus laat ik hem alvast zien.
Je hoeft er niet handig voor te zijn of erg creatief. Het is een kwestie van lapjes zoeken, stroken maken, strikken, kartelen en dan ziet het er al gauw leuk uit.

Het briljante idee is van haar: klik

4 opmerkingen:

Jolande zei

Dat ziet er heel vrolijk uit en inderdaad heel makkelijk.
Héél lang geleden heb ik les in stoffen decoraties maken gegeven en toen maakten we ook dit soort kransen, alles zie je weer terugkomen :-)

Karin zei

Leuke krans, maar wat ik eigenlijk wilde schrijven, voor er door de drukte niet meer aan denk en het vergeet: ik wens jullie een mooie dag vrijdag ('t was toch vrijdag?). Ik zal duimen voor mooi weer, zodat het bruidspaar én jullie de zon tegemoet kunnen stralen!
Veel plezier, groet Karin

Bertiebo zei

Dankjewel, Karin!

Unknown zei

Wat wordt 'ie leuk! Ik ben wederom blij dat jij zulke leuke dingen maakt van m'n restjes stof. Tot vrijdag, Groet, Lidwien