Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 juni 2014

Kamperen

Vorige week zei iemand toen ik vertelde dat we weer zouden gaan kamperen, met een tent: 'aha, dus er is toch een weg terug'.
Dat sloeg op het feit dat wij van tent, via vouwwagen en caravan, na 35 jaar, nu weer terug zijn bij tent.
Nou is dit wel een heerlijke tent hoor en makkelijk op te zetten, dus dat scheelt.
Hoe dan ook ik vind het net als vroeger heerlijk. Beetje primitief dat wel en ja je loopt natuurlijk wel weer met wcrol over de camping, zodat iedereen weet dat je...eh
Maar verder... heerlijk.
En als het me nu ook nog lukt dit blogje via de telefoon te plaatsen ben ik a. een gelukkig mens en b. trots op mezelf

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Een gelukkig mens ben ik sowieso, hoor

Katrien zei

Een Karsten-Tent!
Ben ook fan :-D

En gelukkige! eigenaar van een groen exemplaar.

Marloeskreatief zei

Ja heerlijk kamperen dat is met een karsten een genot wij hebben er ook een en gaan ook dit jaar er weer mee weg ,geniet er van