Totaal aantal pageviews

woensdag 18 juni 2014

Schoolreisje

Els vraagt deze week om foto's van een schoolreisje.
Ik heb heel veel foto's van schoolreisjes, logisch, want ik heb heel wat schoolreisjes meegemaakt.
Als kind, maar daar heb ik jammer genoeg  niet één foto van.
En later natuurlijk als juf. Om over schoolkamp, een uitgebreid schoolreisje, maar niet te spreken. Er zijn heel veel foto's van.
Maar toch kies ik voor deze foto. Syrische meisjes op schoolreis of misschien op excursie.
Dat is niet hetzelfde, maar voelt voor de kinderen wel een beetje zo.
Deze kinderen bezochten dezelfde bezienswaardigheid als wij en vonden ons tegelijkertijd ook een bezienswaardigheid.
Hoe dan ook, ze hadden plezier en dat spatte er van af. Zo hoort het op een schoolreis.
In 2011 was dit. En weer vraag ik me af waar ze zijn deze dametjes. Hoe zal het ze zijn vergaan.


2 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een mooie foto

Katrien zei

Soms blijft een nieuws bericht wat langer hangen dan anders.
Zo ook gisteren over een groep jonge mannen uit Syrië.
Kan mij je 'zorgen' om deze meisjes daarom. goed voorstellen.