Totaal aantal pageviews

donderdag 10 juli 2014

De laatste bordjes!

Schattig dit, opgestuurd door Els van KnutzEls. Je vindt Els' blog hier.   
En bij haar is het beslist duidelijker te lezen!




Ook mijn vriendin Marion stuurde een leuk bordje. Maar de tekst is helaas onleesbaar. Ik had de foto hier geplaatst Marion, maar ik kan het niet beter krijgen, dus haal ik hem weg.

Tenslotte dan mijn eigen bordje. Hoewel...Eigenlijk zie ik nu zo veel bordjes die ik best nog had willen laten zien, dat ik er gewoon drie doe.

Dit bordje zag ik in China. Honor the teachers. Dat zou wel mooi zijn, toch? En verder ook natuurlijk.

Zo'n lief bordje, dit. Ik zag het in Duitsland. Hier heb ik het nooit gezien

En de laatste. Die heb ik geloof ik al eens eerder laten zien. Maar het is zo'n leukerdje


Klaar nu met de bordjes. Volgende week een nieuwe serie. Denk ik!

Geen opmerkingen: