Totaal aantal pageviews

donderdag 29 april 2021

Traag


Het schiet maar niet op met 'mijn' veld. Er wordt gesproeid, er is meer zon, maar het blijft echt nog kaal daar.  Een paar miezerige tulpjes en dat is het voorlopig. Maar wacht-es even: 

Daar achter is nog een veld. Een knalrood veld. 

'Oké, het is niet mijn veld, maar misschien moet ik toch maar eens even gaan kijken daar. 
Met de fiets, want het lijkt wel dicht bij, maar dat is het niet'. 
Yes, ik kon  dichtbij komen, kijk maar:




Ik ben nog verder gaan fietsen en zag een prachtig roze veld. En heel ver weg een paars/oranje veld. Dat laatste vind ik geloof ik nog het allermooist, maar ik kon er niet bij. 


Een andere dag maar  es kijken of ik daar wat aan kan doen. Vragen staat vrij nietwaar? 


 

24 opmerkingen:

izerina zei

Prachtig,daar is een bosje tulpen maar minnetjes bij

miekequilt zei

Wat een mooie kleuren. Er valt nu genoeg regen om de tulpen uit te laten komen, denk ik. Kom maar op met de foto's, ik vind het prachtig.

klaproos zei

prachtige kleuren ja dat wel,
de telers zijn er niet zo blij mee begrijp ik met mensen in het veld

mar zei

Mooi.

Emie zei

Wordt heel blij van jouw expeditie naar de bollen velden.

Bertiebo zei

Nee en dat begrijp ik heel goed. Ik ga dan ook nooit in het veld. Maar dichtbij komen lukt vaak wel. Bij het rode veld fietste ik tot de plaats waar de auto's van de werkers stonden. Mijn veld kan ik niet bereiken. Er zit een sloot tussen. Voor het paars/oranje veld zou ik eerst over het privéterrein van de boer moeten. Maar ik zag niemand om het te vragen. Nóg niet

Neeltje zei

Een lust voor het oog!

Jeanne zei

Móóói!

Kitty zei

Prachtig!

Mevrouw W. zei

Geweldig! Ik zou ook nooit zomaar zo'n veld inlopen. Vanaf de rand kun je ook al vaak mooie foto's maken. Maar er zijn genoeg mensen die wél tussen de bloemen gaan lopen.

Judy zei

Wat is dat toch prachtig, zo'n tulpenveld!

Anoniem zei

Prachtig, is paars dit jaar voor het eerst, of was die kleur er al langer? Zo mooi vooral als de zon er op schijnt.

Sjoerd zei

Dat ziet er al een stuk beter uit...

biebkriebels zei

Ja dit is elk jaar weer zo mooi om te zien. Heb gelezen dat hier niet zo ver vandaan ook nog een veldje is, moeten we nog een keer naar toe fietsen als het wat mooier weer is. De Noord Oost Polder wordt het niet dit jaar. Maar we hebben altijd de foto's nog :)

KnutzEls zei

Als het lukt, kijken we morgen op Goedereede. Maar het kan zo lang duren voordat de tulpen kleur krijgen. Mijn plukje bollenveld (10 stuks) in de tuin belooft al dagen geel, maar het schiet niet op.

Iris Flavia zei

Beautiful! If slow, but Spring is coming.
Such a sight!

elly zei

Weet je dat ik de bollenvelden nooit in het echie zag . Bedankt voor het delen

Floor zei

Prachtig die tulpenvelden ieder jaar weer. Ze bloeien niet allemaal tegelijk, dus "jouw" veld komt best nog wel :-)

Els04 zei

zo mooi, merci!

Ferrara zei

En nu maar hopen dat ze nog even wachten met koppen. We kunnen een beetje kleur wel gebruiken, toch?

schrijfselsvanmij zei

Mooi! ‚Dankzij’ de kou hier ook nog niet al te veel asperges voor een schappelijke prijs

conny's quilts en creaties zei

Mooi!

Marthy zei

Prachtig! Er zijn vroege en late tulpen, jouw veld komt nog wel.

Onliemie zei

Schitterend al die kleuren.