Totaal aantal pageviews

zondag 28 juni 2026

Over een tuin en potten

 

Kijk ons illustere tweetal daar nou toch weer zitten op hun muurtje. 
Ze hebben het volle zicht op de geraniums, de oleander, de vijg . Kortom, op een groepje potten. 
Zij lijkt enigszins verbaasd te zijn en hij denkt: 'Tja, best mooi inderdaad, maar je kan beter de andere kant op kijken. Want daar:

En die stokroos is leuk hoor, maar kijk nou toch eens naar de echte roos. Die heeft in al die jaren nog nooit zo extreem vol gezeten. En ik zit er met mijn rug naar toe. Grrr.. '.

Hij heeft gelijk. Ik zal het stel even omdraaien. 
En hij heeft ook gelijk wat de roos betreft, want wat een weelde! 



We kunnen er nog een paar jaar van genieten hopelijk en dat is wel fijn. 
Want tsjonge, in Amsterdam zullen we balkontuinier gaan worden. Met veel potten. 
En het stel mag mee, wat zeg ik, MOET mee. 


11 opmerkingen:

Judy zei

Natuurlijk moet het stel mee! En wat een pracht, de rozen! Alles is mooi in je tuin!

izerina zei

Wat een weelde.

In de weer zei

Mooi Bettie, maar op een balkon kan ook nog heel veel !

miekequilt zei

Mooie roos. Kan je hem niet alvast stekken en in een pot doen?

Emie zei

Ik stel vast dat dit het jaar van de rode roos is en jullie zijn de winnaars!

Haba zei

Het is een goed jaar voor klimrozen ook de mijne staat er mooier bij dan vorig jaar. En op een balkon kan ook veel moois bloeien.

Marieke zei

Gave roos.

Karel zei

mogge Bertiebo
dat is zeker een prachtige rozenweelde , daar zullen die 2 en jullie zeker van genieten
en ik wed dat zij en jullie ook het balkon mooi en fleurig gaan maken

geniet de dag

Mevrouw W. zei

Prachtig!

Anoniem zei

Prachtige rozen, de kleur is ook zo mooi.

Kitty zei

Wat een geweldige kleurexplosie! Jullie zullen vast wel het een en ander gaan missen maar jullie krijgen er ook wat voor terug hè... Tot het zo ver is in ieder geval maar genieten.