Totaal aantal pageviews

zaterdag 26 november 2011

Haken (2)

Kijk, zo moet het ongeveer worden. Al zijn de kleuren niet helemaal voorspelbaar omdat de wol verloopt. Het zijn 77 vierkantjes die ik moet haken en dan moet het allemaal aan elkaar gehaakt worden. Dat is iets waar ik nog maar liever niet aan wil denken. Pff, vroeger als ik iets maakte, vroeg ik m'n moeder om het in elkaar te zetten, wat ze deed. Enfin, voorlopig ben ik nog niet verder dan het allermiddelste rondje, om dat gaatje heen. Daarna snap ik al niks meer van de beschrijving. Maar ik zweer het, het kan lang duren, maar er kómt een dekentje. Echtechtechtechtechtechtechtechtechtwaar!

10 opmerkingen:

Nanos zei

En wat ga je dan doen met dat dekentje?

Kitty zei

Noord-Hollands bankhangen schat ik...
Go for it!

Bertiebo zei

Kitty, jij snapt het. Maar eh... kan jij haken?

Griemmank zei

Een dekentje? Het lijkt mij een hartstikke leuke omslagdoek. Maar laat je niet gek maken: al doende komt alles vanzelf weer boven. Ik weet het vanwege mijn amigurumi verslavinkje. Gebruik je Catania garen van Schachenmayr?

Anoniem zei

Je bent dus voorlopig nog wel bezig. Hoop dat je volop geniet...
Wat een lap, dat wordt een DEKEN!
Anomien.

Marga zei

zou Mevr. Fikkert vanaf haar wolkje naar je kijken en om je lachen?

Bertiebo zei

Hahaha, Marga! Ja, ongetwijfeld! En ik lach terug, want wij waren natuurlijk gewoon rotmeiden!

Bertiebo zei

Wieneke, het garen heet Drops Delight.

KnutzEls zei

Je bent tenminste al begonnen. Hier ligt nog steeds wol die ik in Japan kocht (ja, wat je ver haalt, natuurtlijk) Ik weet nog niet eens wat ik er van wil maken, al begint er iets te dagen. Het ziet er veel belovend uit!! En al hakend lekker WF woorden bedenken....

Jacqueline zei

ik zou meer op zien tegen de 77 vierkantjes dan het in elkaar haken.