Totaal aantal pageviews

woensdag 16 november 2011

Postcrossing



Vandaag laat ik weer eens een kaart zien die ik via Postcrossing kreeg van iemand uit China. Het gebeurt wel eens dat ik de adreszijde van de kaart mooier vind dan de voorkant. Vaak door de postzegels, soms door wat er op geschreven is. Vandaag was dat zo, maar de kaart zelf was ook leuk hoor.

Als ik zie staan: 'Hello! Griend!' ja, dan zit ik al te lachen natuurlijk. En die postzegel van 'King's new Clothes' is echt geweldig. Wel bijzonder dat het in China niet gaat over de nieuwe kleren van de KEIZER. Ze hadden toch heel lang een keizer in China?

1 opmerking:

Kitty zei

Het verhaal wordt ook wel verteld met een "King" in de hoofdrol. Op YouTube staat bijv. een stukje van Danny Kaye http://www.youtube.com/watch?v=-ZYzbkk5X4M