Totaal aantal pageviews

vrijdag 17 mei 2013

Foto's

Ik blijf maar fotograferen, de hele dag door en dan moet mijn batterij dringend worden opgeladen.
's Avonds zet ik alles al op mijn laptopje en zie ik meteen wat weg kan en wat moet blijven. Ik sorteer alles meteen een beetje, maak mapjes, bijv. een mapje lampions, een mapje Ho Chi Minh, een mapje hartjes  enz. En bij de foto's van bezienswaardigheden schrijf ik er meteen al bij wat en waar. Want het is allemaal zo overweldigend dat ik het maar liever meteen organiseer als het nog vers is. Ja, het zou echt een ramp zijn als mijn fototoestel stuk zou gaan of kwijt zou raken.
En iedere dag blijkt dat ik weer de meeste foto's heb gemaakt van kinderen. Dat mapje puilt echt uit. Daarom hier nog maar een keer een kleine selectie.

 
 
 
Ik vraag bijna altijd of ik de foto mag maken en gelukkig mag het bijna altijd. Maar de laatste maakte ik totaal onverwacht en ik schrok er zelf van. Gelukkig moest de moeder van de twee jongetjes er erg om lachen en de mannetjes zelf ook toen ik ze de foto liet zien.
 

1 opmerking:

Juffrouw Waardvleugel zei

Bob de Bouwer in Vietnam.... Leuk!