Totaal aantal pageviews

maandag 13 mei 2013

Kookles in Vietnam

Nou eerst ga je  onder leiding van de kookjuf naar de markt om de ingredienten voor je kookles aan  te schaffen. Alles op het gebied van groenten en kruiden. Heel leuk en leerzaam. Vlees en vis waren al eerder gekocht, toen alles nog fris was. Gelukkig, want anders had ik geen hap gegeten.
 
 
 
 
 
 
 
En dan ga je koken. De recepten heeft de juf met behulp van Google al zo
 goed mogelijk vertaald.En ook de bereidingswijze. Als alles klaar is,ga je samen lekker eten. Het was verrukkelijk. Het eten is hier sowieso erg lekker, veel groente,  vis en kruiden. Als ik weer thuis ben ga ik deze recepten zeker nog eens maken. Samen met Frits. Wij waren de enige deelnemers aan de kookles en hebben in volledige harmonie gekookt. Dat is op zich al een wondertje.

6 opmerkingen:

Wieneke zei

Hahaha, wat leuk zoiets! Jullie staan er dan ook zeer professioneel bij. Dat het heerlijk was geloof ik graag.

KnutzEls zei

Dus wordt 'smorgens pho daar bij jullie thuis en loempiaatjes. Lekker, mmmm

Juffrouw Waardvleugel zei

Leuk en lekker, dan kom ik graag bij je eten. Groet!

Angenita zei

Wat een waanzinnige vakantie! Het leest en ziet er allemaal geweldig uit.

Karin zei

Dag Bettie en Frits daar in den vreemde, wat een mooi stel zijn jullie zo op de foto!
Goeie vakantie verder,
groet uit Hoorn - Karin

Jeanne zei

Wat leuk!
En wat zien jullie er goed uit!
Nog veel plezier !
Xxx jeanne