Totaal aantal pageviews

donderdag 30 juni 2016

Post van Jolande en nog meer post

Dit kaartje kreeg ik al een tijd geleden van mijn blogfriend Jolande.
Zelf heeft ze een hekel aan mijn favoriete koningin, maar toch stuurt ze me steeds een kaartje voor mijn verzameling. Zo leuk is dat.
Zij en ik mogen het dan  niet eens zijn over Her Majesty, we zijn het wel zeer eens over London. Dat is ook leuk. Ik ben er vaak (geweest) en zij is er nog veel vaker.
Gisteren stuurde Jolande me ook nog een Roodkapje. Dan blijkt dat ze ondertussen ook in Cuba is geweest en in Dublin. En op haar blog doet ze verslag van nog weer een andere reis.
Heerlijk hè. 'Jolande de reislustige' noem ik haar in mijn hoofd. Dit omdat ik ook nog een andere JolandE ken en ik onderscheid moet maken.
In Cuba vond ze niks op Roodkapjegebied, schrijft ze.
Dat je daar aan denkt hè, als je in Cuba bent. Ha, even zoeken naar een Roodkapjekaart voor Bertie.
Maar in Dublin vond ze er wel eentje. Deze kaart:



Oh, ik kwam gisteren laat en chagrijnig thuis en als er dan zo'n kaart in je brievenbus ligt, dan knapt een mens meteen weer op. Ik wel in ieder geval.
Lieve Jolande, dankjewel.
En ik speur voor jou steeds naar Assepoesterkaarten, maar die zijn gewoon niet zo makkelijk te vinden. Of er zijn er niet zo veel, dat kan ook.
En over Roodkapje gesproken... het houdt niet op. Ik kreeg er even eerder nog eentje via Postcrossing. Ook zo'n leukerd. En nog wel een echt Fiep Westendorp 


En dan lag er gisteren ook nog een Keep Calm-kaart in de bus. Daar was ik ook blij mee. Deze kwam via Postcrossing van Susi uit Oostenrijk.



Meteen een mooi motto voor vandaag, voor mij en voor jullie. Toch? Fijne dag!

5 opmerkingen:

Marthy zei

Ook wij kwamen deze week een keer laat thuis en er moest nog van alles gedaan worden. Toen ik eindelijk neerplofte op de bank kwam Mart met een grote envelop binnen waarin allerlei leuks. Mens, wat knap je daar van op.

Matroosbeek zei

Die van Fiep W. is zo leuk. Net als al zijn tekeningen.

Jolande zei

Fijn dat de kaart aangekomen is en nog snel ook.
Wat de Assepoester kaarten betreft, ik denk dat die er gewoon bijna niet zijn.
Er stonden nog meer hele leuke sprookjeskaarten van dezelfde ontwerpster, maar mooi geen Assepoester :-(
Je andere kaarten vind ik ook erg leuk.

Mrs. T. zei

Wat leuk toch al die heuse post. Ik houd er van!

Ageeth Mooij zei

Heerlijk, al die post <3