Totaal aantal pageviews

donderdag 11 augustus 2011

Eerste klas Bossche Bol.



Dat is toch geluk hebben: op een terras zitten in de zon en dan de laatste Bossche Bol krijgen. Hmmm. In Den Bosch natuurlijk.

Van de NS had ik voor mijn verjaardag een kaartje eerste klas gekregen en daarvan heb ik vandaag gebruik gemaakt om in Den Bosch te komen.

Ik heb wel eens jaloers gekeken naar de mensen die eerste klas reizen, vooral als ik moest staan in de tweede klas. Maar eigenlijk is het best saai. Niemand die wat zegt, geen enkel gesprek om af te luisteren. Sowieso heel weinig mensen, dus ook niet veel te zien. Nee, doe mij voortaan maar een zitplaats in de tweede klas. Per ongeluk was ik ook nog in een stilte-coupé terecht gekomen, maar dat had ik niet gezien. Ik belde Frits even op om mijn aankomsttijd door te geven en toen werd ik me toch uitgefoeterd door een medepassagier. En ik zat echt niet te gillen hoor. De man had gelijk, natuurlijk moest ik m'n mond houden, maar hij had het wel wat anders kunnen zeggen. Eerste klas publiek!

4 opmerkingen:

Nanos zei

Mijn man heeft meegemaakt dat een groepje NS-ers in de stilte-coupé gezellig zat te kleppen.

Jet zei

Nou dat had die man inderdaad anders kunnen zeggen,hij had gelijk,maar tis de manier waarop.
Ik hoop dat je wel genoten hebt van je bossche bol

Wieneke zei

Een hinderlijk gezicht daar, die vreselijke BB. :-)))

Bertie zei

En eersteklas commentaar:-)