Totaal aantal pageviews

vrijdag 2 maart 2012

Lente??

'De lente is begonnen', lees ik overal en dat zal meteorologisch gezien ook vast wel zo zijn. 'Beleef de lente, je kunt de lente ruiken, het lentegevoel is er', lees ik overal.
Nou wat mij betreft niet. Het is hier nog steeds chagrijnig weer. Kil, grijs, vochtig en geen zonnetje te bekennen. Niks lente.
't Is dat ik zelf zo'n zonnig humeurtje heb (ahum) en dat ik echt vrolijk word van deze vaas (ook een rommelmarkt vondst), want anders zou ik het liefst onder mijn dekbed kruipen en een paar dagen overslaan tot de lente er echt is.
Alvast een mooi weekend gewenst allemaal!

6 opmerkingen:

Jet zei

Nou inderdaad Bettie, is nog niks van de lente te merken, grijs grauw en kouddd;)

KnutzEls zei

Maar wij zijn toch de zonnetjes in huis?

Nanos zei

Hier is het heerlijk buiten. Zonnetje, fluitende vogeltjes, bloeiende krokussen, ik schat een graadje of 12, wat wil je nog meer?

Jet zei

Vanmiddag brak ook hier het zonnetje door,en was het ineens een andere wereld :)

Jacqueline zei

Wij waren vandaag in Ermelo en daar was het echt zomers weer, toen we weer richting huis gingen werd het steeds grijzer, hier thuis dus ook geen zon vandaag.

Frits zei

Dit helpt: http://www.youtube.com/watch?v=hZxLTKPCTps