Totaal aantal pageviews

dinsdag 9 juli 2013

Dordtse Boekenmarkt

De Dordtse Boekenmarkt vind ik een van de fijnste boekenmarkten. Misschien omdat-ie in Dordrecht wordt gehouden, dat zou heel goed kunnen, haha.  Maar ook omdat hij zo lekker overzichtelijk is. Groot genoeg om de moeite waard te zijn, maar ook weer niet zo groot dat je denkt dat je van alles mist. Hoe dan ook, 't was weer leuk. Niet in de laatste plaats doordat ik een paar verzamelingen lekker kon uitbreiden. Vier oude Gouden Boekjes kocht ik erbij. En ze zijn in goede staat.


Met deze twee was ik ook blij. Het Marjoleintjeboek makt die verzameling compleet. En het Annemarieboek vind ik qua boek niet zo heel bijzonder, maar ik ben nou eenmaal dol op de tekeneningen van Hans Borrebach. 'Die zet u nu zeker een tijdje neer hè mevrouw, om naar te kijken', zei de verkoper. En ja, dat is precies wat ik ga doen!!

3 opmerkingen:

Marga zei

goeie verkoper!

Marloeskreatief zei

Zo leuk die boekjes herkenbaar

anja zei

Heerlijk!! Vooral Marjoleintje. Volgens mij heb ik daar ook nog boeken van!