Totaal aantal pageviews

zaterdag 22 februari 2014

Wat ik ook nog even wil zeggen...

Heus, ik weet dat er schokkender zaken gebeuren in de wereld vandaag de dag.
Maar toch schrik ik hiervan.
Dé Hema niet meer zo in trek.Tssss.
 't Is toevallig wel mijn favoriete winkel, ja.
En ze hebben hartstikke leuke dingen.
Dus mensen hou eens op met alles via internet te betrekken, maar steun de winkels die er nog zijn en vooral  Hema.
En de boekwinkels natuurlijk, want van de sluiting van al die prachtige boekwinkels werd ik ook niet blij.
Ik vind mensen die goed ter been zijn en niet ziek, mensen die niet dag en nacht werken, mensen die niet ergens in de middle of nowhere wonen, díe mensen moeten bij echte winkels kopen.

3 opmerkingen:

Marga zei

EENS! Maar ik vrees dat we roependen in de woestijn zijn!

Zaanse Zolder zei

Ik schrok er ook van hoor, dat kan toch niet waar zijn. Overigens koop ik bijna nooit iets op internet, echt shoppen is veel leuker en zéker bij de Hema.

Anoniem zei

RECLAME voor de HEMA: De rompertjes van de HEMA zijn de beste!! Mooie effen kleuren zonder heel Disneyland erop en zacht en soepel!! OMA MIEN!!