Totaal aantal pageviews

zondag 23 februari 2014

Wonen

Wonen... Welk huis maakte op jou een verpletterende indruk? Dat is het thema deze week bij Stuur een Foto. 
Nou dat leverde me nog even een uurtje zoeken op. Maar dat vind ik leuk hoor, zo eens even door mijn eigen foto's gaan. Erg leuk zelfs.
De keuze was moeilijk. Ik vind zo veel huizen leuk, maar verpletteren doen ze me geen van allen.
Ik koos uiteindelijk voor dit huis. Voornamelijk vanwege het licht.
Het huis staat in Barcelona. Als ik me goed herinner aan een mooi, klein pleintje met minimaal één kroeg.
Ik stel me voor dat ik daar in dat huis aan dat plein, een tijdje zou mogen wonen. Dat ik er een kamer zou huren, die aan de linkerkant met het balkon en dat ik daar dan een weekje zou verblijven.
En dan lekker door de stad kuieren, beetje naar de markt, uurtje aan het strand.  's Avonds met een overheerlijke sangria en een boek op dat balkonnetje, in het late avondzonnetje. Ha, zelfs mijn dichtader gaat er van open.
Het liefst in deze tijd van het jaar nu het daar waarschijnlijk al echt strand/terrasjesweer is.  Echt voorjaar.
Maar ja,  het ziet er hier ook geweldig uit vandaag.Trouwens, hoewel mijn eigen huis  helemaal niks bijzonders is, ben ik er toch wel erg aan gehecht. Dus...

Onze jongste zoon maakte ons van de week attent op deze site: klik
Vind een fijne plek voor u zelf. Verblijf bij locals in meer dan 34.000 steden en 192 landen
Dat is toch zeer aantrekkelijk. Ik ga eens even goed zoeken.'t Zou zomaar kunnen dat het huis er in staat...

1 opmerking:

Juffrouw Waardvleugel zei

Prachtig huis, vooral de kleur spreekt aan. Dan nog je verhaal erbij en hup tas pakken en gaan....;)