Totaal aantal pageviews

maandag 17 maart 2014

Easy going (Nederland in het buitenland)

Grappig dit.
In Londen wordt reclame gemaakt voor een tripje naar Amsterdam. Goedkoper trouwens dan andersom lijkt me.
'Discover the easy going Dutch lifestyle', staat er. Ha, de easy going lifestyle...
Daar moet ik om lachen.  Alsof wij allemaal flitsend en juichend in een bakfiets rondrijden.
Nou mooi niet. Ik vind het verkeer in Amsterdam vaak levensgevaarlijk. Het lijkt soms wel of er geen enkele regel is, en dat is niet bepaald easy. Maar dit terzijde.
Heb jij nou een leuke foto die past binnen het thema Nederland in het buitenland, stuur hem dan maar. Dan plaats ik hem hier op de eerstvolgende maandag. Natuurlijk met een link naar jouw blog. En als je geen blog hebt kun je ook gewoon meedoen. Dit is mijn adres: bettievdgriend@hotmail.com

Geen opmerkingen: