Totaal aantal pageviews

woensdag 12 maart 2014

Rommelmarkt, IJhallen, Amsterdam

Afgelopen zaterdag was het wel weer eens tijd voor een bezoekje aan de IJhallen. De vorige keer was ik verhinderd en de volgende keer kan ik ook niet, dus het moest echt. Niks aan te doen.
Voor de liefhebber, die volgende keer is:

5 en 6 april 2014 09:00 - 16:30   Vlooienmarkt IJ-Hallen (binnen) 750 kramen

10 en 11 mei 2014   09:00 - 16:30     Vlooienmarkt IJ-Hallen (binnen) 750 kramen


Maar dit terzijde.
Het was een succesvol bezoek. Aan de waslijn zie je wat ik aan kleertjes kocht. In totaal voor 2,50.
Nijntje Pluis was duurder, 3 euro, maar dat was dan ook voor een goed doel. Een mevrouw zat achter een kraam met allemaal Nijntjes en ander gebreid spul en verkocht dat ten behoeve van een aktiviteitencentrum voor ouderen.
Anna was oprecht verheugd met deze aanwinst, want ze is helemaal into Nijntje.

Ik kocht ook nog een Peter Rabbit bordje en een kommetje. Precies zo als ik al had van onze oudste zoon, maar met een andere afbeelding. Dat was weer iets duurder, ( 5 euro), maar de opbrengst van de dag ging in zijn geheel naar het Koningin Wilhelminafonds.  Trouwens... echt Wedgwood.
Verder een boek (50 cent) van Toon Tellegen, vier prachtige ouderwetse bowlglazen, een kralenspiraal voor Anna en een vormending, ook voor Anna.
Ik ben niet van plan ooit nog speelgoed voor mijn kleindochter te kopen in een winkel. Alleen nog op rommelmarkten en in kringloopwinkels. Er is echt zo veel!

We waren al vroeg gegaan en waren ruim op tijd terug om in de middag te gaan genieten van het zonnetje. Heerlijke dag!

4 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Goede score ! En leuke kleding voor een habbekrats, super.

Kitty zei

Dat was een goede dag!

Juffrouw Waardvleugel zei

Ik moet toch ook eens gaan..., mooie aankopen!

Marloeskreatief zei

Blijft altijd weer heerlijk dat gesnuffel,goeie vangst