Totaal aantal pageviews

donderdag 2 oktober 2014

Donderdag: rommelmarkt


Geheel toevallig (dat gelooft niemand, maar het is echt waar) stuitten we op een klein rommelmarktje in Kopenhagen. Eigenlijk meer een antiekmarkt en de prijzen waren dan ook navenant. Die geweldig leuke doosjes met de kleurrijke papagaaien heb ik dan ook niet gekocht!


't Kan niet altijd feest zijn natuurlijk hè.
Ineke zag weer hele andere zaken op een Belgische rommelmarkt. Namelijk wederom een pootje van Bambi en ook de moeder van Bambi. Ja als je oog er eenmaal op valt ...

Inekes blog vind je hier: klik.
Je kunt nog steeds meedoen met deze donderdagse serie. Stuur jouw rommelmarktfoto op. Dan plaats ik hem de volgende week hier, met een link naar je blog natuurlijk. Mijn adres: klik

Oh ja, ik kocht nog een prachtig rozenkleedje. Voor ongeveer vier euro, in een kringloop. Daarvan zijn er een heleboel in Kopenhagen. Niet dat we die allemaal af gingen hoor. Maar ja, net als met die rommelmarkt... je doet een wandeling en stuit er gewoon op. 'Die is voor mij' roep ik dan!

3 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

De geborduurde roosjes zou ik ook niet hebben laten liggen, ze zijn zo mooi !

Onliemie zei

Haha die Ingrid!!!! Je hebt een geluk dat ze je deze keer niet voor kon zijn! Kopenhagen is daarvoor een beetje te ver maar de Belgische Kringloopwinkels zijn niet veilig voor haar!;-)
Ik vind die roosjes ook prachtig!
En ook die papegaaiendoosjes... echt jammer dat ze te duur waren.

Tineke zei

Nou, die roosjes had ik ook gekocht hoor! Wat een leuk zakje zeg! Weet je al waar je het voor gaat gebruiken? Ik ben ook dol op kringloopwinkels en probeer er elke week een keer een te bezoeken.