Totaal aantal pageviews

maandag 13 oktober 2014

Heerlijke dag!

Afscheid van de zomer...
Het idee dat het de laatste zomerse dag zal zijn, heb ik ieder jaar wel een paar keer.
Maar ik denk dat het nu wel écht de laatste keer is geweest dit jaar dat ik in een t-shirt op het strand heb kunnen lopen. Ik heb weer een schelpje toegevoegd aan mijn ketting en wat was het fijn in Egmond.
Helemaal niet druk.
Ik denk dat veel mensen zich tegen hebben laten houden door de regendreiging.
Die regen kwam ook hoor, maar pas veeeeel later toen wij al lang weer thuis waren.
De terrassen op het strand zaten trouwens wél stampvol.
We hadden na een lange wandeling echt mazzel dat we nog een plekje konden bemachtigen.
En ja, nu is alles grijs. Het miezert.
De schoorsteen wordt vandaag geveegd zodat de haard weer kan branden.
De vitaminepillen staan klaar, kaarsen in de kandelaars. Op naar een heerlijke herfst dan maar.

Maar eerst nog een paar foto's van het strand van Egmond. Gisteren, 12 oktober 2014




3 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

Ach, troost je, er zijn ook mooie herfstdagen ! En het zonnetje moet niet schijnen om van het strand te genieten - eens lekker uitwaaien in de winter kan ook deugd doen !

Chantal zei

wat een mooi stilleven op die foto 3

Tineke zei

Ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben. Ik denk met jou, dat het wel eens herfst zou kunnen worden. Vanaf nu is elk zonnestraaltje buiten een cadeautje. Terwijl ik je schrijf dwarrelen de blaadjes met tien te gelijk langs mijn raam. Er ligt hier al een dik tapijt van bladeren. Gezellig, die wisseling van seizoenen!