Totaal aantal pageviews

zaterdag 25 oktober 2014

Leuke link

Helaas ben ik niet een echte goede kok.
Niet zoals mijn moeder dat was of zoals mijn dochter dat is. Of mijn schoondochter.
Als ik erg mijn best doe en er de tijd voor neem komt er wel eens iets lekkers uit hoor. Maar het kost moeite en ik vind het niet echt leuk.
Desalniettemin vind ik wel dat het koken met pakjes en zakjes onzin is en bovendien onnodig zout en zoet. 
Gelukkig is Karin er. Van Koken met Karin. Zij is ook tegen pakjes en zakjes en bovendien is zij al menig maal mijn redster in de nood geweest, door haar duidelijke en lekkere recepten.
En nu las ik weer zo'n leuk stukje van haar. Zo leuk dat ik het link. Hier, klik.
Kom op dames!

11 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Oh ja ik heb van haar al menig receptje gemaakt ,lekker duidelijk en niet te veel poespas,maar ik houd wel van koken zeker met deze recepten

Wieneke zei

Zo, Karin staat in de favolijst. Dankjewel :-)

Marga zei

Ik lees wekelijks Karin's column in de zaterdagkrant van Trouw, heel leuk. En ja, ik herinner me dat jouw moeder heerlijk kon koken! (vooral omdat ze (meestal?) roomboter gebruikte waar mijn moeder margarine moest gebruiken! Dat is me bijgebleven.

Bertiebo zei

Haha, Marga. Zo leuk dat je dat nog weet. En ja, mijn moeder was van
'roomboter en anders maar niks'

Chantal zei

Ik heb op zich niets tegen pakjes en zakjes, maar vers is lekkerder

Jolande zei

Ik kook wel graag.
Bijna altijd zonder pakjes en zakjes én zonder recepten :-)

KnutzEls zei

Heb hem gemaakt, tenminste beetje van Karin en beetje van mezelf😁 was erg lekker. Ze heeft lekkere recepten en tuttelt niet met halve theelepels van di of van dat.

Mien zei

Waarmee maar weer eens bewezen is "TROUW, (misschien wel)de beste krant van Nederland".

(moet dat met die tekens, ben een halve middag bezig om iets gepubliceerd te krijgen, hoopte dat jij daar niet meer aan zou beginnen)

Bertiebo zei

Huh, Mien? Ik dacht dat ik dat niet had met die tekens. Ik heb het in ieder geval niet ingesteld. Ach ik snap er ook niks van!

Jolande zei

Mien en Bettie ik denk dat het een blogspot iets is. Ik had het van de week ook toen ik wilde reageren op het blog van een vriendin.
Ik dacht dat ze het ook weer ingesteld had, maar dat bleek niet zo te zijn. De volgende dag toen ik op een nieuw blogje reageerde was er niets meer aan de hand en wij snappen er ook niets van.

Mien zei

Ach ja, ik denk dan dat mijn bril niet meer goed is, ik zit met een oog dicht naar die letters te staren en als het dan drie keer NIET goed is, dan is er bijna sprake van een "parnassysje.." Daar gaan we weer...oefening baart kunst (bewijs dat je geen robot bent, zeggen ze.)