Totaal aantal pageviews

zondag 29 januari 2012

Stuur een Foto: Oranje

Oranje wil Els deze week zien bij Stuur een Foto.

Ik blijk heel veel oranje te hebben. In mijn foto's dan hè. Want in huis valt de hoeveelheid oranje tegen. Ik weet ook hoe dat komt. Ooit in mijn allereerste gehuurde flat had ik een knal, maar dan ook echt KNALoranje muur. Ook een paarse trouwens, maar dit terzijde. En die muur was ik op het laatst zo ontzettend zat, dat ik daarna nooit meer iets oranjes wilde. Alleen mijn fonduepan is geloof ik nog oranje, die is ook uit die tijd. En ik heb een geweldige oranje vaas, met witte stippels. Nou dat is het wel zo'n beetje. Toch vind ik nu de kleur wel weer te pruimen. Ik kan er weer tegen. Maar wat foto's betreft dus wél veel oranje. Karren vol sinasappels, bloemen, vrouwen in oranje gewaden, monniken in oranje, zonsondergangen. Echt veel. Maar ik kies vandaag voor deze foto. Vanmorgen gemaakt in onze eigen achtertuin. Dit kleintje staat echt al te bloeien vanaf begin december. In d'r dooie eentje. 'Dr' ja, want het is vast een meisje. Zo'n stoer ding, dat maar doorgaat, tegen de verdrukking in...




Geen opmerkingen: