Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 januari 2012

Invaljuf

Vanmorgen om tien voor acht ging de telefoon. Die staat niet aan mijn kant van het bed, dus echtgenoot nam op. En gaf de telefoon aan mij door. 'Met Mark , goeiemorgen, zou je kunnen werken vandaag?' 'Eh hoe laat is het, welke dag is het?' Enfin, toen dat allemaal duidelijk was en ook in welke groep ik moest invallen, sprong ik flitsend onder de douche, verzorgde echtgenoot een ontbijtje in de tussentijd, maakte ik snel een boodschappenlijstje want we zouden vanavond eters krijgen en kwam ik aan op school toen de bel ging. Ik had er weer zin in. En het ging redelijk vandaag. Eén kind vloekte me helemaal stijf, een ander kind gooide haar tafel door de klas. Ja voor sommige kinderen is het heel moeilijk om met veranderingen om te gaan. Gelukkig was er ook een die vond dat ik prachtig kon vertellen. Natuurlijk was het leuk om de collegae weer eens te zien, al was er niet heel veel tijd om ze uitgebreid te spreken.
Vandaar dat dit blogje tamelijk laat verschijnt. En moe dat ik ben...

Geen opmerkingen: