Totaal aantal pageviews

zondag 8 januari 2012

Keukenlaatjes


Hoe komt het toch, dat een keukenla altijd weer een troep wordt. Dat er ondanks goede voornemens de laatste keer dat je opruimde, toch weer losse macaroni in ligt. Dat er zegeltjes inzitten die je niet spaart, dat er messen bij de lepels liggen. Hoe komt het dat je servetringen bewaart in je keukenla, die je echt nooit gebruikt. En die snijbloemenvoeding... Waarom, bij elke nieuwe bos krijg je een nieuw zakje.
Enfin, ik kan nog wel een poosje doorgaan met deze narigheid, maar ja, daar heb ik natuurlijk geen tijd voor. Echtgenoot loopt vandaag met oudste de halve van Egmond en is dus lekker lang weg. Voor mij DE gelegenheid om de kastjes en lades op te ruimen. Het is echt beter dat ik het doe als echtgenoot weg is, anders loop ik de hele tijd te foeteren op mensen die hun troep niet opruimen. Want ja, het ligt natuurlijk niet aan mij!!

2 opmerkingen:

KnutzEls zei

Ja gek he? Ik maak ook nooit rommel, maar het ook bij mij soms een zooitje.

Jet zei

hahaha wat herkenbaarrrrr:)