Totaal aantal pageviews

vrijdag 6 januari 2012

Chinees raadsel (2) en zoekplaatje.

Nanos ziet het. Ik nog steeds niet. Dit is overigens wat Yoyo er van zei:



Message:"Hi Bertie, Glad to hear that you like the card. How to find 6 reading people? Consider the legs and the body on the right as one, you can find 3 people sitting and reading. Then consider the legs and the body on the left as one, you can find 3 lying on front. Right? Have fun! Yoyo"





En dan is er nog dit zoekplaatje. Het stond een tijdje geleden op Facebook. Er waren mensen die het meteen zagen en anderen zoals ik die het pas zagen nadat het ongeveer was aangewezen. En toen verbaasd waren dat ze het niet eerder zagen. Je moet een mens zoeken. Succes!


6 opmerkingen:

Jet zei

Jaaaaa.deze zie ik gelijk;)

Marga zei

nou, ik dus niet...

Griemmank zei

Nee, ik zie het niet en ik zag die chinese lezende mensen ook niet.
Kan Nanos even een tekeningetje maken eroverheen of zo. En kan dat ook bij deze foto? Want anders kan ik niet slapen ;-)

Nanos zei

@Wieneke
Ik heb de lezers naar Bettie gestuurd (want op jouw leeftijd moet je goed slapen!)

Jet zei

ohoh, ik schaam me.,ik zei dat ik het gelijk zag met dat plaatje van het bos,maar ik vergroot net de foto, en wat ik voor een mens aanzag was een BOOM,nu inmiddels zag ik wat er bedoeld werd

Bertiebo zei

@ Jet: hahahaha!