Totaal aantal pageviews

dinsdag 17 januari 2012

Stuur een Foto: Bordspel

'Het geld ligt op straat', schreef ik bij deze foto. Niet mijn straat hoor, ik maakte de foto in Madrid en zette hem op Facebook.


'Deze kan wel bij StuureenFoto van deze week' meldde Els zondag. Het thema daar is nl. Bordspelen. Ik had al bedacht dat ik een foto zou maken met Keezbord of Kolonisten. Dat zijn momenteel mijn favoriete bordspelen. Maar dit is wel zo handig natuurlijk. Nog even trouwens en Els máákt de foto ook nog even voor me.


Monopoly heb ik al heel lang niet gespeeld. Zou ook wel weer eens leuk zijn. Ik heb nog het spel dat ik kreeg toen ik twaalf werd. Met de oude geldbedragen. Leuk...

3 opmerkingen:

KnutzEls zei

Je had er ook wel je eigen keuze kunnen zetten hoor. Nou voel ik me echt "Juffertje Bemoeial" :-((

Bertiebo zei

Helemaal niet. Als jij dat niet had gezegd, had ik er niet eens meer aan gedacht! Niet aan die foto en niet aan het meedoen!

KnutzEls zei

Oh... gelukkig **zucht van verlichting**