Totaal aantal pageviews

zaterdag 20 oktober 2012

Maar buiten is het feest

Het lijkt hier wel een boekenblog! Maar dat komt omdat ik weer wat vaker en vooral langduriger aan het lezen ben. Dit boek bijv. 'Maar buiten is het feest' van Arthur Japin heb ik liggend op de bank achter elkaar uitgelezen. En aangezien ik stop in boeken die me niet aanspreken, waar ik niet in kan komen, betekent het dat ik dit een prachtig boek vind. Arthur Japin, ik wil altijd alles van hem lezen en echt een teleurstelling was het nooit. (En bovendien vind ik het een superleuke man en een geweldige verteller, maar dit terzijde natuurlijk).
Onderwerp in dit boek is incest. De hoofdpersoon Zonne wordt haar hele jeugd begluurd, betast en ook ontmaagd door haar stiefvader. Maar zij worstelt en komt boven. Die strijd, daar gaat het boek over.
Dit is beslist weer een aanrader, voor mensen die het onderwerp aan kunnen.

1 opmerking:

Nanos zei

Het staat nu op mijn steeds groeiende lijstje.