Totaal aantal pageviews

zaterdag 13 oktober 2012

Marijn Brouwers zingt Frans Halsema

Donderdag waren we naar een voorstelling getiteld 'Beste Meneer Halsema'. Marijn Brouwers zingt Frans Halsema.
We hadden Marijn Brouwers al een keer gezien in Kunsstoftv en ik kende hem ook van Op zoek naar Zorro. Die man kan echt prachtig zingen en het repertoire van Frans Halsema, ja daar ben ik al heel lang fan van. Dus dat was een voorstelling die we heel graag wilden zien. Daardoor kwamen we terecht in een leuk klein theatertje, in Uilenstede. We hebben genoten van de voorstelling waarin Marijn een brief aan Frans Halsema schrijft en tussendoor allerlei liedjes van de meester zingt. Erg mooi. En ik vind het bijzonder dat de teksten totaal niet gedateerd zijn, past nog steeds prima in deze tijd. Er is nog een lange speellijst... dus je kunt heus nog wel ergens terecht.





Mijn favoriete Halsemalied is 'Voor Haar'. Marijn Brouwers zong dat lied ook hoor, maar ik vond er geen joetjoepje van. 'De Sneeuwman' is ook heel mooi. Oordeel zelf maar:

1 opmerking:

KnutzEls zei

Kende dit niet. Moooooiii. Ga gauw de speellijst bekijken.