Totaal aantal pageviews

maandag 22 april 2013

Artist Trading Cards

Eindelijk weer eens een paar Atc's gemaakt. Als ik  eenmaal bezig ben, sleep ik er van alles bij, je zou de rotzooi op dat kamertje van mij eens moeten zien. Kaartjes, lintjes, strikjes, verf, inkt, stempels, ecoline... en in dit geval modpodge, heel veel modpodge. Ik ben tegenwoordig wel zo slim om iets ouds aan te trekken, want als ik klaar ben , ben ik tevens tamelijk ontoonbaar. Ik werk aan een heleboel kaartjes tegelijk en het merendeel belandt in de prullebak. (of prullenbak, ja dat zal wel, maar geen zin om het op te zoeken). Deze vind ik wel leuk geworden. Ik zet ze op Flickr, meestal wil er dan wel iemand ruilen. Afwachten dus en dat is dan wel weer spannend.

5 opmerkingen:

Wieneke zei

Doe maar eens een foto van die ontzettende rommelkamer dan :-)

Bertiebo zei

Hahaha, Wieneke: te laat. Het is opgeruimd, dat dan weer wel. Maar de volgende keer zal ik er aan denken!

Juffrouw Waardvleugel zei

Mooi hoor, ik zal ook eens starten hiermee, ze zijn echt kunstwerkjes!
Groet van De Juffrouw

Bertiebo zei

Doe maar, juffrouw W., dan kunnen we ruilen.

Marloeskreatief zei

Ze zijn super leuk