Totaal aantal pageviews

maandag 15 april 2013

Wietsaus

Vorige week moest ik even in Amsterdam zijn . Er stonden al heel wat toeristen een patatje te eten al was het nog vrij vroeg. Ja, logisch, een patatje wietsaus, wie wil dat nou niet? Hoewel ik (helaas) een patatliefhebber ben, moest ik er op dat tijdstip niet aan denken. Maar een paar uur later op de terugweg stonden er twee dames met allebei in de ene hand een zak patat en in de andere een beker wietsaus. We mochten proeven. Patatje pakken, in de wietsaus dopen en... Het smaakte naar mayonaise met een onherkenbaar smaakje er door. Niet bijzonder lekker, ook niet vies. Gewoon niks eigenlijk.

En nu schiet me nog even te binnen dat er ook al een Henk en Toos  over was gemaakt. Die er dus nog maar even bij gezocht. Hier: http://www.toosenhenk.nl/home.html

3 opmerkingen:

Wieneke zei

Hm.....weet je zeker dat er geen paard in zit? Overal zit tegenwoordig toch paard in? :-)

Bertiebo zei

Ja ik weet het zeker. Horse is een ander woord voor heroine, niet voor wiet. Als ik het goed heb hè want echt goed ben ik niet ingevoerd in de wereld van de drugs!

KnutzEls zei

En je werd ook niet "high" van die saus?