Totaal aantal pageviews

maandag 29 april 2013

Kronen

Els (van Stuur een Foto) weet altijd leuke en soms zeer toepasselijke thema's te verzinnen. Dat vind ik trouwens een hele prestatie! Stuur een Foto vind je hier:  http://stuureenfoto.wordpress.com/
Enfin, deze week is het thema Kronen.
Mijn foto voor deze week zie je hier. Hij is gemaakt in China, in Beijing in 2010.

'Zo lang geleden al weer Bettie?' 'Ja zo lang geleden.' 'Nou dan wordt het wel weer eens tijd voor een flinke reis, toch?' 'Ja, vind ik wel.'
Maar dit terzijde. Hier is de foto. '

Zo'n schattig klein Chineesje liet zich hier tot keizer van China  kronen en een plezier dat hij er in had... Het was gewoon net zoals in Volendam. Gericht op toeristen en dan  snel doorwerken. Het was alleen al super leuk om daar te kijken en te zien hoe mensen daar aangekleed werden en hoe ze keken als de officiële foto werd gemaakt van hun kroning. Deze twee dames hadden er ook duidelijk plezier in. Twee Engelse keizerinnen.



Tja en de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat wij ons er ook niet aan onttrokken hebben, terwijl dat heus wel had gekund. Een paar van onze kinderen kwamen echt niet meer bij toen ze die foto's zagen. Nou, een jeugdzonde zullen we maar zeggen...



1 opmerking:

Madelief Weideveld zei

Je hebt gelijk hoor, wij herkennen de juf in elkaar. Leuk is dat!
Wat moet het een prachtige reis zijn geweest naar China, maar ik kan me ook voorstellen hoe je kinderen reageerden op de foto's....
Dag!
Madelief